vrijdag 14 augustus 2009

Wedsnesday my IQ arrived




Eh...




Aha!


Op woensdag kwam mijn IQ aan.

Dankzij mijn handige echtgenoot en een handige broer was de installatie niet erg moeilijk. Wel veel werk mede omdat de handleiding aan duidelijkheid te wensen overliet.

Thanks to a clever husband and brother the installation was not difficult. A lot of work though, also because the instructions were not perfectly clear.


En dit is mijn eerste werkje..
En het was zo gepiept en perfect rond. Later heb ik nog heel veel dingen geprobeerd en kwamen er natuurlijk allerlei problemen om de hoek kijken. Zoals breken van de onderdraad enzo. Ik vraag hulp bij de andere Intelliquilters op een website van yahoo. Is werkelijk heel erg nuttig. De komende dagen moet ik nog heel veel oefenen.





And this is my first piece of work and it was ready in a jiffy and a perfect circle. I tried a lot of other things and ofcourse all kinds of problems came up. Like threadbreaking and you don't understand why. I ask for help on the Yahoo intelliquilter Site which is very helpful indeed.

Geen opmerkingen: